Зміст заходу
|
Відповідальний
структурний
підрозділ
|
Строк виконання
|
|
Проведення консультацій з
громадськістю, інших публічних заходів
|
|
1. Виконання
Орієнтовного плану консультацій з громадськістю в Держекоінвестагентстві
на 2012 рік
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків
з громадськістю та ЗМІ
|
згідно зазначених термінів
|
|
2. Своєчасне
та об’єктивне інформування громадськості за допомогою засобів масової
інформації (друковані та електронні засоби масової інформації, телебачення)
щодо публічних заходів, які проходять у Держекоінвестагентстві.
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
щотижня
|
|
3. Забезпечення проведення консультацій
з громадськістю з питань формування
та реалізації державної політики у сфері зміни клімату із застосуванням веб-сайту Держекоінвестагентства та широкої роз'яснювальної
роботи щодо змісту проектів нормативно-правових актів.
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
протягом року
|
|
Взаємодія з Громадською радою при Держекоінвестагентстві
|
|
4.
Обговорення на засіданні Громадської ради остаточної редакції плану роботи
Громадської ради при Держекоінвестагентстві на 2012
рік.
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
лютий
|
|
5.
Інформування громадськості за допомогою веб-сайту Держекоінвестагентства про результати роботи Громадської
ради при Держекоінвестагентстві.
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
інформування за результатами проведених заходів згідно плану роботи
громадської ради
|
|
6.Участь
керівництва та інших працівників Держекоінвестагентства
у засіданнях Громадської ради при Держекоінвестагентстві.
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
Відповідно до графіку проведення засідань
|
|
7. Участь
Голови Громадської ради при Держекоінвестагентстві
у засіданнях колегії Держекоінвестагентства та
інших заходах .
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
Відповідно до графіку проведення засідань
|
|
Взаємодія з громадськістю за
допомогою веб-сайту Держекоінвестагентства
|
|
8. Інформування
громадськості про результати діяльності Держекоінвестагентства
шляхом оприлюднення інформації на веб-сайті Держекоінвестагентства.
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
Протягом року
|
|
9. Розміщення
на веб-сайті Держекоінвестагентства
інформаційних повідомлень, анонсів, прес-релізів та фотоматеріалів про
резонансні події, міжнародне співробітництво та діяльність Держекоінвестагентства в цілому.
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
щоденно
|
|
10. Розміщення документів, програм, звітів та проектів НПА
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
протягом
року
|
|
11. Оновлення
інформації в рубриках, розміщених на веб-сайті Держекоінвестагентства
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
щомісяця
|
|
Взаємодія з громадськими
організаціями, представниками засобів масової інформації, іншими групами
громадськості
|
|
12.
Проведення для засобів масової інформації прес-конференцій та брифінгів, за
результатами діяльності Держекоінвестагентства
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
щоквартально
|
|
13.
Забезпечення широкого висвітлення у засобах масової інформації «гарячої»
телефонної лінії для звернень інститутів громадянського суспільства до Держекоінвестагентства.
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
протягом року
|
|
14.Проведення
особистого прийому громадян керівництвом Держекоінвестагентства
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
протягом року
|
|
Вивчення громадської думки
|
|
15. Вивчення
та аналіз громадської думки стосовно діяльності Держекоінвестагентства
через моніторинг оприлюднених у засобах масової інформації зауважень та
пропозицій, усних та письмових звернень, публічне реагування на дані
зауваження.
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
протягом року
|
|
Підвищення кваліфікації працівників
щодо комунікативних навичок
|
|
16. Участь у
семінарах, круглих столах, робочих нарадах щодо форм і методів взаємодії із
засобами масової інформації та громадськістю.
|
Головний спеціаліст з питань зв’язків з громадськістю та ЗМІ
|
протягом року
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|